laupäev, 11. juuli 2015

Olen autovaba kahjur

Tore ummikust.
Ammu pole jõudnud interneeduse-avalikkuse ees omaarust suurt kirjameest ja riigipöörajat mängida. Päriselu ronib vägisi uksest-aknast sisse, põhjustades muuhulgas loomulikult ka siinses blogistanis seni kirjeldamist leidnud Riigi Petmise OÜ tegevusalale sarnanevaid nähteid.
Aga igal juhul kargas siiski üks mõttelünk kord tähtsate asjade ajamise ajal kuskilt kuhugi kooserdades pähe ja jäi õõnsasse kolbasoppi tiksuma.
Nimelt selline mõttelünk, et mina-mehike olen ikka vääääga hirmus kahjur. Vaata et lasen lausa riigi põhja ja kapitalitsikesed itkevad end koolnuks.

Alustame kasvõi sellest, et pole ealeski kuskil autokoolis käinud ja juhiluba taga ajanud. Seega olen juba hea hunniku raha kokku hoidnud. Tõsi küll, sedasi jääb koolike koolitustasudest ilma ja riigikesel jäävad saamata igatsugu riigilõivud etc. Samuti kaotavad säändse kahjurluse käigus suure hunniku pappi näiteks tohtrid, kellelt oleksin pidanud tervisliku seisukorra kohta tõendeid võtma.
Järgmiseks pole ma kunagi kavatsenudki endale autot osta. Autopoodidel nüüd õkva hirmus põhjamineku tõusulaine silme ees ja taga, ning vasakul-paremal silm seletab vaid häda. Kõnelemata siis veel pankadest, kes ei saagi laenude-liisingute pealt oma näruseid protsendikesi röövida.
Seejärel olen selle ostmata automobiilikese arvele võtmata jätnud, kindlustamisest röökimata. Jälle sulaselge kahjum riigile ja õhumüüjatele.

Ja nüüd saabub tõsine jubeduse tipp ning kõikepurustav hoop. Soovitan nõrganärvilistel järgnevat lõiku lugedes igaks petteks silmad kinni panna. Samamoodi, nagu veneaegsetes tsiviilkaitseõpikutes soovitati teha tuumaplahvatust nähes.
Ehk siis - kõigest eelnevast tulenevalt ei sõida ma mootorsõidukiga, mida mul niikuinii pole. Loogiliselt järeldades kipuvad niisiis pankroti äärel kütusemüüjad end jalgupidi peldiku ukselingi külge pooma. Maksuamet otsib paaniliselt Exceli tabelist minu nime alt käibe-, aktsiisi- ja altkäemaksu lahtreid taga. Ment igavleb fööniga põõsas ja üritab näiteks kirgleeklusteel lapsevankrit lükkava noore emme liikumiskiirust sellesamuse fööni näitudes suuremaks häkkida, muidu ei saaks üleüldse mingit trahviraha, altkäe- ja ülejalamaksu ammugi mitte. Autoremontlad ja rehvitöökojad peavad hakkama tühjenduspõlenguid tegema (nagu kunagi Kilulinnas Mustika keskuses asuvas OnOffi poes tehti). Ja nõnda edasi ja nõnda tagasi.
Parem kui mõni klassikaline õudukas, eksole?

Oot? Aga igal normaalsel eestlasel, eestimaalasest rääkimata, peaks ju olema nii juhiluba kui ka mootorkäru? Ega mina polegi normaalne, ärge pabistage. Olen seni suurepäraselt hakkama saanud. Mul täiesti funktsioneerivad jalad on, jalgratas kah, ja mingi ühistransport mingil äraseletamatul põhjusel ikka veel liigub. Kui paar korda aastas hädasti vaja, siis mõne autoga suguühet sooritava lolli ikka leian.
Jalgrattaga sõites tekitan ühtlasi kohutavat kahjumit, lausa pankrotte, kõige muu hulgas näiteks igatvärki jõusaalidele ja spordiklubidele. No ei käi ju seal mööda linti lidumas või kurikuulsaid Pärnu everlaste betoonseinast läbi peksmas, kui piisava trenni saab ka näiteks mööda poolsoostunud metsi ja Kilulinna tänavaks nimetatavat kuumaastikku tööle kimades (mul üks ots 12-13 km, nii umbes). Töögi juhtub olema füüsiline, muide.
Jala käimine olevat samuti tervisele kasulik, muuhulgas saavat oma tõelise vormi tagasi isegi autoistmekujuliseks sitsitud tagument. Vähemalt nii teab teavitada infoagentuur NSR (Naised Saunas Rääkisid).

Olgu muuseas ära märgitud, et Vaeste Ibariigi* viletsus tahab kuulu järgi kangesti vastu rahva tahet riiki sisse smugeldada hunniku sõjakurjategijaid, lihtpätte ja muidusööjaid. Keda siis otse loomulikult hakatakse edaspidi meie kõigi maksurahade eest nuumama.
Ongi veel eriti hea põhjus loobuda isiklikust motoriseeritud transpordivahendist. Vähem autosid - vähem makse - vähem raha parasiitidele**.
Kõlab juba natuke kodanikuallumatuse moodi?
Valitsus, va viletsus, võtku illegaalsete immigrantide looderdamise edendamiseks raha kust iganes leiab, näiteks võiks peaminister oma käula maha müüa. Ainult et... kellele? Noilesamadele immigrantidele?

Et olen nüüd suisa rassist vä?
Oh ei, pigem realist.
Pohhuist.
Anarhist.
Mõnes mõttes koguni sadist.
Aga niikuinii leidub juhuslikult siia kolama sattunud lugejate hulgas ka mõni Moskva... ptüi, ikka Brüsseli ajupesu ohver.
Mis parata, issanda loomaaed on kirju nigu kirju koer. Säänses loomaaias ikka leidub vahetevahel mõni järjekordne "seksuaalvähemus", kes juba ainuüksi oma tühja kisaga on suuteline miljonite kõuehäält summutama... vähemalt näiliselt.
Niin sanottu on.
______________________
* anagramm, kui mõni aru ei saanud.
** parasiidid on muidugi ka Toompeal, selge see.

2 kommentaari:

  1. Nojah, mina olen oma kondiarumasinaga need vahemaad kõik kinni plekkinud, milleks varem sai omnibusihvirmadele nuumkapitali tilgutatud, nõnda et teise aastaga olin ma puhtas kasumis, millest minu tengelpungast Revalis mölutav hilbuviletsus oma osa ei näinud ning maksukogujad ühtki tsopikat ei saanud...

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta